|

IAAPA EMEA

IAAPA EMEA صنعت رو به رشد صنعت تفریحات ترکیه را جشن گرفت

IAAPA، انجمن جهانی صنعت جاذبه‌های تفریحی، اخیراً نشست موردانتظار IAAPA EMEA بهار 2024 را که در مجتمع تفریحی هتل‌های ریکسوس و سرزمین افسانه‌ها در سواحل مدیترانه جنوبی ترکیه برگزار شد، به پایان رساند.

بیش از 120 شرکت کننده از 15 کشور برای یک رویداد دو روزه گرد هم آمدند که شامل شبکه، آموزش و یافتن تجربه های جدید بود. این اجلاس یک نقطه عطف مهم برای IAAPA و بازار اوقات فراغت در ترکیه بود.

هدف این انجمن ترویج یافتن جدیدترینها، فعال کردن ارتباطات و افزایش نزدیکی اعضای خود به بازارهای در حال رشد است.

پیتر ون در شانز، معاون و مدیر اجرایی IAAPA EMEA، می‌گوید: «اجلاس بهاره در ترکیه نمونه‌ای از این تعهد بود و بستری را برای متخصصان صنعت فراهم کرد تا نقاط درخشان فرهنگی غنی و پیشنهادهای اوقات فراغت پویا این کشور پرجنب‌وجوش را کشف کنند.

ما از میزبان خود، سرزمین افسانه ها، به خاطر مهمان نوازی گرم و بینش ارزشمندشان در حالی که به ایجاد ارتباطات معنادار و کشف فرصت های موجود در بازار رو به رشد ترکیه ادامه می دهیم، قدردانی می کنیم.

 

 

نمایشگاه IAAPA
انجمن صنعت تفریحات و سرگرمی

 

برگزاری جلسات آموزشی جذاب

انجمن پارک های تفریحی ترکیه این رویداد را با سخنرانی اصلی در بازار اوقات فراغت ترکیه افتتاح کرد.

پس از آن سخنرانی‌های جذابی با سخنرانانی از دانشگاه علوم کاربردی بردا، DOF Robotics، KidZania Istanbul، The Land of Legends، Merlin Entertainments و PwC Türkiye ارائه شد. آنها در مورد موضوعاتی شامل مطالعات موردی پایداری، هوش مصنوعی در جاذبه‌ها، بینش در مورد بازار محلی و مهارت‌های رهبری در مواقع بی‌ثباتی صحبت کردند.

شرکت کنندگان از  تور آموزشی EDUTours همه جانبه ای که توسط میزبان سازماندهی شده بود، لذت بردند، که نگاهی درونی به عناصر مختلف سرزمین افسانه ها داشت. آنها از طریق جلساتی که از تجربه پارک موضوعی 365 روزه تا شرکت در کلاس ساخت شکلات و تجسم مجدد تجربه خرده فروشی را شامل می شد، درک درستی از عملیات و نوآوری های به دست آوردند.

علاوه بر این، قبل از این رویداد، تیم IAAPA EMEA با یکی از اعضا محلی DOF Robotics ملاقات کرد، که میزبان بازدید از دفتر مرکزی و کارخانه آنها در استانبول بود و بینش قابل توجهی را در مورد محصولات و برنامه های آینده خود ارائه کرد.

 

DOF ROBOTICS
DOF ROBOTICS

 

ماه گذشته، IAAPA اولین تحلیل اقتصادی صنعت جاذبه‌ها را برای منطقه خاورمیانه شامل چندین کشور آفریقایی منتشر کرد. این نشریه جامع,  بینشی را در مورد تأثیر تحول آفرینی که صنعت جاذبه های تفریحی بر اقتصاد دارند ارائه می دهد.

 

منبع

اخبار مرتبط