|

نمایشگاه صنعت تفریحات مسکو RAAPA 2024

43مین دوره نمایشگاه RAAPA در فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد

چهل و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات شهربازی و سرگرمی
RAAPA EXPO-2024″

چهل و سومین نمایشگاه بین المللی تفریحی سواری، تجهیزات سرگرمی و خدمات صنعت شهربازی “RAAPA EXPO-2024” در تاریخ 27 تا 29 مارس 2024  مطابق با ۸ الی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ در پاویون 7 در EXPOCENTER مسکو برگزار شد.

راپا روسیه
RAAPA 2024 مسکو روسیه

Expocentre یک مکان جدید برای نمایشگاه است، یک پلت فرم منحصر به فرد در مرکز تجاری مسکو، که در آن فناوری های نوآورانه سالانه ارائه می شود و متخصصان از طیف گسترده ای از بخش های اقتصاد گرد هم می آیند.

برگزار کننده نمایشگاه، انجمن پارک های تفریحی و جاذبه های روسیه (RAAPA) است. اسپانسر عمومی شرکت Pax-Design است. شریک اطلاعات عمومی مجله “جاذبه ها و سرگرمی ها” است. همکاران رسانه ای نمایشگاه vtorio.com و دیگران هستند.( بازی سایت)

 

raapa2024
RAAPA 2024 مسکو

RAAPA EXPO بزرگترین نمایشگاه موضوعی در روسیه، کشورهای مستقل مشترک المنافع و اروپای شرقی است که آخرین دستاوردها در صنعت تفریح و سرگرمی را نشان می دهد و مفاهیم فعلی را برای توسعه پارک های فرهنگی و تفریحی و مجتمع های تفریحی منعکس می کند.

در این نمایشگاه جدیدترین تجهیزات شهربازی، جاذبه ها، تجهیزات برای کودکان و زمین های ورزشی، فناوری های واقعیت مجازی به نمایش گذاشته می شود. راه حل هایی برای محوطه سازی، طراحی منظره و موضوع بندی؛ خدمات صدور گواهینامه جاذبه ها و وسایل سرگرمی، طراحی شهربازی، پارک های آبی و مراکز تفریحی خانوادگی؛ آموزش کارکنان پارک، سازماندهی رویدادهای تعطیلات، خدمات پذیرایی و غیره.

 

نمایشگاه صنعت تفریحات مسکو RAAPA 2024
نمایشگاه صنعت تفریحات مسکو RAAPA 2024

هر ساله بیش از 4000 متخصص از نمایشگاه RAAPA بازدید می کنند: مالکان و مدیران پارک های تفریحی، مراکز تفریحی خانوادگی، پارک های آبی، سینما، مجتمع های تفریحی درمانی، نمایندگان ادارات و مقامات شهری، آژانس های رویداد، کارآفرینان و غیره.

در طول این نمایشگاه، یک مجمع تجاری از متخصصان صنعت سرگرمی به طور سنتی برگزار شد. آموزش‌ها، کنفرانس‌ها و کلاس‌های کارشناسی ارشد توسط کارشناسان برجسته برگزار شد که مهم‌ترین مسائل تجارت سرگرمی را برجسته کردند.

 

نمایشگاه صنعت تفریحات مسکو RAAPA 2024
نمایشگاه صنعت تفریحات مسکو RAAPA 2024

همچنین به عنوان بخشی از نمایشگاه بهاره، کلاس‌های آفلاین در مرکز آموزشی و آموزشی راپا با موضوع «ایمنی و کارایی بهره‌برداری از وسایل تفریحی» (26 تا 29 اسفند) برگزار شد.

بلیط رایگان دعوت به نمایشگاه را می توان در وب سایت: https://raapa.ru سفارش داد

برای شرکت به عنوان غرفه‌دار، لطفاً با: +7(495)604-11-30 تماس بگیرید. raapa@raapa.ru

(مسکو، EXPOCENTER، پاویون 7)
کمیته برگزاری نمایشگاه:
تلفن/فکس: +7 (495) 604-11-30، +7 (495) 604-11-26،
پست الکترونیکی: raapa@raapa.ru; وب سایت: www.raapa.ru

اخبار مرتبط