|

تولیدی میکا تویز

شبکه های اجتماعی شرکت :

اطلاعات شرکت تولیدی میکا تویز

ویدیو معرفی شرکت 

توضیحات و اطلاعات بیشتر

شرکت میکا با هدف تولید تجهیزات بروز و نوین در صنعت بازی و تفریحات در تهران تاسیس شد.

در مدت یک سال با تولید دستگاه فواره توپ برای اولین بار در ایران با همت مهندس محسن قدیانلو پا به این عرصه گذاشت.از آنجایی که کیفیت و خلاقیت سرلوحه مدیران شرکت بود، ابتدا با فروش محصولات به توزیع کنندگان برتر کشور محصولات خود را در بازار ایران عرضه کرد و پس از مدت کوتاهی با بازخورد خوبی از محصولات تولیدی خود در بخش سرگرمی کودکان مواجه شد از همین رو محصولات میکا برای اولین بار در نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی و شهربازی تهران در معرض بازدید متخصصین و عموم قرار گرفت. استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان، برندهای مطرح و بزرگان صنعت تفریحات اشتیاق ما را دو چندان کرد و محصولات ما در مدت کوتاهی در کشور مطرح شد.

استفاده از مهندسین با تجربه و خلاق در عرصه تولید و همچنین شناخت بازار هدف مارا در تولیدات جدید یاری کرد و با استفاده از خلاقیت جوانان ایرانی به تولید کننده ی اصلی محصولات توپی-بادی ، آبی-توپی و در کل محصولات پنوماتیک در ایران

تبدیل شدیم.

در سال 98 با رونمایی از دستگاه ایرگان ، دیواره توپ و باد ، دستگاه فوتبال آبی برای اولین بار در ایران، به تثبیت جایگاه خود در عرصه مراکز تفریحی و به خصوص محصولات پنوماتیک پرداختیم.

اکنون توانسته ایم با تولید محصولات نوین در عرصه تجهیز مراکز بازی به ارتقا سطح بازی در کشور کمک کنیم و همچنان در راستای تولید محصولات داخلی با کیفیت برتر می کوشیم.

این پایان راه نیست و همواره می کوشیم با تحول و خلاقیت در این حوزه، بازویی توانا در حوزه ی صنعت

تفریحات برای کودکان میهن عزیزمان باشیم.

اولین تولیدکننده فواره و آبشار توپ در ایران

تولید کننده تجهیزات مراکز بازی و تفریحی

محصولات 

شرکت های مرتبط