|

deal 2024

نمایشگاه صنعت تفریحات DEAL در دوبی برگزار میشود

نمایشگاه صنعت تفریحات DEAL , کسب و کار را به محل شما می آورد.

وقتی صحبت از بیزنس میشود ما جدی هستیم و در 29 سال گذشته این را نشان داده ایم.

ما برای انتخاب غرفه داران مطمئن می شویم که آنها در سطح جهانی هستند و در زمینه کاری خود از شرکتهای مطرح هستند.
برای سالیان سال نمایشگاه DEAL , پلتفرم مناسبی برای حضور شرکتها و بیزنسهای متنوع برای حضور در منطقه MENA بوده است.

نمایشگاه DEAL قول داده است تا آخرین تکنولوزی های این صنعت را به نمایش گذاشته و آنها را از سرتا سر دنیا گرد هم آورد

این نمایشگاه به دلیل شهرت جهانی خود توانسته است بیش از 100 کشور را به این نمایشگاه بیاورد و مطمئن است که آنها از شرایط بسیار خوبی برخوردار خواهند بود .

 

اکنون غرفه خود را مطمئن کنید زیرا DEAL 2024 آینده FEC جهانی، پارک های موضوعی و صنایع تفریحی را شکل می دهد.

بیش از 40 کشور، برندهای جهانی صنعت شهربازی و پارک های موضوعی را به نمایش خواهند گذاشت و بازدیدکنندگان تجاری از بیش از 100 کشور را به خود جذب خواهند کرد.

برای مورد انتظارترین رویداد صنعت شهربازی و پارک موضوعی آماده شوید!

تنها چند روز تا افتتاحیه بزرگ در ماه مارس باقی مانده است، سی امین دوره نمایشگاه سرگرمی، سرگرمی و اوقات فراغت دبی (DEAL) نوید تعریف مجدد چشم انداز FEC، پارک های موضوعی و صنعت تفریح را می دهد.

 

نمایشگاه DEAL امسال، بزرگترین نمایشگاه در خاورمیانه و آفریقا، زمینه را برای یک نسخه تماشایی در سال 2024 فراهم کرده است.

بیش از 40 کشور جهان برندهای صنعتی شهربازی و پارک های موضوعی را به نمایش خواهند گذاشت و بازدیدکنندگان تجاری از بیش از 100 کشور را به خود جذب خواهند کرد. موفقیت DEAL فقط با اعداد و ارقام سنجیده نمی‌شود، بلکه در سرمایه‌گذاران جدی که از سراسر جهان به دنبال فرصت‌هایی در بخش سرگرمی و سرگرمی در حال گسترش هستند، سنجیده می‌شود.

 

عبدالرحمن فلکناز، رئیس International Expo Consults LLC، با تاکید بر اهمیت سی امین دوره، اظهار داشت: «DEAL 2024 در آستانه یک رویداد تاریخی است و ما از برندهای جهانی می خواهیم که نقشی کلیدی در شکل دادن به این فصل هیجان انگیز داشته باشند. با بازدیدکنندگان تجاری از منطقه خاورمیانه و آفریقا ارتباط برقرار کنید و سهم بازار بین المللی خود را از طریق DEAL افزایش دهید – جایی که نوآوری با موفقیت همگرا می شود.

 

ذینفعان صنعت می توانند شاهد گردهمایی غول های پیشرو و خریداران جدی از نزدیک به 100 کشور به علاوه، از جمله شورای همکاری خلیج فارس، خاورمیانه، استرالیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آفریقا باشند.

این رویداد دارای غرفه دارانی است که برای نزدیک به سه دهه بخشی از این سفر قابل توجه بوده اند، که گواهی بر موفقیت و ارتباط پایدار DEAL است.

 

سی امین دوره نمایشگاه وعده می دهد که یک مرکز نوآوری باشد، جایی که معاملات عمده امضا خواهد شد و رهبران صنعت محصولات پیشگامانه را پرده برداری خواهند کرد و موقعیت DEAL را به عنوان یک پلت فرم جهانی برای شبکه های صنعتی و تجارت مستحکم می کند.

 


دسترسی جهانی DEAL با مشارکت امارات متحده عربی، ایالات متحده آمریکا، اروپا، شرکت‌های تازه وارد از چین، ترکیه، کره و سایر کشورها مشهود است.

فلکناز ادامه داد: چشم انداز FEC، پارک های موضوعی و صنعت تفریحی در خاورمیانه و آفریقا شاهد رشد بی سابقه ای است. تجربیات سرگرمی همه جانبه.

DEAL 2024 یک پلت فرم استراتژیک برای بازیگران صنعت فراهم می کند تا از این فرصت ها سرمایه گذاری کنند و خود را در خط مقدم بازارهای پویا و پر رونق در خاورمیانه و آفریقا قرار دهند.”

 

به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد، کنفرانس های همزمان مانند LEA CEO CONFERENCE و LEA SAFETY DAY که توسط MENALAC و DEAL به عنوان حامی افتخار مهمان نوازی برگزار می شود، بستری را برای حرفه ای ها در صنعت اوقات فراغت و سرگرمی فراهم می کند تا در مورد فرصت ها و چالش ها بحث کنند. از کارشناسان صنعت و بازیکنان کلیدی که بینش‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، ارتباطات ارزشمند و تجربیات یادگیری را تقویت می‌کنند، پشتیبانی می‌کند.

منطقه خاورمیانه و آفریقا شاهد افزایش تقاضا برای تجربه‌های سرگرمی همه جانبه است و DEAL 2024 را به یک فرصت استراتژیک تبدیل می‌کند. با سرمایه‌گذاری هنگفت دولت‌ها در زیرساخت‌ها و توسعه گردشگری، DEAL به عنوان کاتالیزوری برای سرگرمی‌های خانوادگی و سرمایه‌گذاری‌های تفریحی عمل می‌کند و فرصتی بی‌نظیر را برای بازیگران صنعت فراهم می‌کند تا از بازارهای پویا و پر رونق بهره ببرند.

از غرفه داران خواسته می شود غرفه خود را هم اکنون در DEAL 2024 رزرو کنند تا از فرصت های سودآوری که ارائه می دهد استفاده کنند. از آنجایی که منطقه خود را به عنوان یک مرکز جهانی برای سرگرمی و اوقات فراغت قرار می دهد، DEAL همچنان در خط مقدم است و کسب و کارها را با پتانسیل بی حد و حصر خاورمیانه و چشم انداز سرگرمی رو به رشد آفریقا مرتبط می کند.

این نمایشگاه از روز 15 الی 17 اسفند در دوبی برگزار خواهد شد .

زمان بازدید: 10 صبح الی 6 بعد ازظهر

مکان : مرکز تجارت جهانی دوبی

اخبار مرتبط